Dear visitors, roof repairs are taking place on the castle building, which partially restricts movement in the castle courtyard and the private castle parking lot. At the same time, construction work is underway to build the Creative Cultural Center, due to which the porcelain exhibition has been relocated from the Wing by the Tower to the North Palace and the Rotunda Wing. Thank you for your understanding!

Koncert Houpací Koně , I Wish I Was A Fish (Sweden) , Vlněna


22. 09. 2017| 20:00-23:55
| 95,-Kč
Koncert Houpací Koně , I Wish I Was A Fish (Sweden) , Vlněna

Švédská písničkářka Teresie Svensson měla původně přijet pouze sama, ale vzhledem k tomu jak je skvělá, ukecali jsme i kapelu!

I Wish I Was A Fish/indie pop/Švédsko / Německo

Švédská písničkářka Teresie Svensson měla původně přijet pouze sama, ale vzhledem k tomu jak je skvělá, ukecali jsme i kapelu!

https://i-wish-i-was-a-fish.com/

Vlněna/noisrock Noiserockové trio Vlněna si hned do startu stanovilo jasný a zároveň dost neobvyklý koncept. Nebo snad víte o jiné kapele, která by se pojmenovala podle bývalé fabriky a všechny svoje texty zasvětila konkrétnímu městu?

https://tohlemestomaka.wordpress.com/

Houpací koně/rock/Ústí nad Labem

Působí nepřetržitě od roku 1991. Skupinu založili Jiří Imlauf a David Šíma (kytary, zpěv – ex- Skleněná cibule), Jan Brambůrek (baskytara, zpěv – ex-Jak jste krásní, Caries), Šimon Holešta (bicí, ex-Invalidní důchod,) a Romana Doležalová (zpěv, ex-Caries). Premiéru měli v únoru 1991 na společném koncertu s teplickou punkovou skupinou Šanov 1 v ústeckém Národním domě. Skupina se stala součástí scény kolem ústeckých rockových klubů U-klub (1991–92), Tukan (1992–93) a Zeppelin (1993–95). Zároveň brázdila kluby, vznikající v éře neomezených možností první poloviny 90. let po celé České republice. Díky Fredovi Pištěkovi a manažeru Petru Růžičkovi hrávali se zahraničními skupinami, které vozil do České republiky (7 Kevins, Oatley Tap). V roce 1993 se manažerem Houpacích koní nakrátko stal Marek Taclík.

Zvuk skupiny byl v těch letech nejčastěji přirovnáván k Pixies nebo Sonic Youth. Pro toto období je typické střídání českých a anglických textů (o které se dělili především Imlauf a Brambůrek: v prvních letech zhudebnili i několik textů Pavla Brycze). Tato éra je zaznamenána na několika demokazetách, z nichž Question Mark (1994) se stala základem prvních dvou alb. Pozvolna se proměňovala sestava skupiny. Důležitou změnou byl příchod bubeníka ústeckých Caterpillar a Stories Jana Strnada, který se posléze uplatnil i autorsky. Houpací koně, zredukovaní na trio, se v říjnu 1995 vydali do studia Past v Hradci Králové, aby zde natočili své první album.

http://www.houpacikone.cz/